På ICA har vi mer än 100 års erfarenhet av att analysera och förhålla oss till förändrade kundbeteenden. Numera har vi dessutom stora mängder data som hjälper oss att bättre förstå kunden och anpassa våra erbjudanden, så att vi bygger vår affär på insikter snarare än åsikter.
Under det här webbinariet kommer du får du träffa flera av våra experter inom Analytics & Data på ICA Banken, Apotek Hjärtat och ICA Sverige och få höra mer om hur vi bygger en datadriven kultur.
• ICA Bankens datadrivna resa – hur ICA Banken har förändrat kulturen och tankesättet för att bygga en datadriven organisation med Sylvia Ndikumasabo, Chief Analytics Officer.
• Sortimentsoptimering på Apotek Hjärtat – Josefine Linglöf, Manager Data & Analytics, och Pawel Boniecki, Dataanalytiker, ger insikter kring hur Apotek Hjärtat har förändrat beslutsprocessen för att utveckla ett mer differentierat och effektivt sortiment.
• ICAs resa till molnet – Caroline Uddström och Rikard Segerström från Data & Analytics berättar mer om resan mot molnet och hur ICA Sverige driver förändring i tvärfunktionella team tillsammans med verksamheten.
Varmt välkommen!
Datum: 21 april
Tid: 8.00
Plats: Digitalt